Belgerne’s Blog


Trening, endelig :-))
januar 3, 2010, 8:44 pm
Filed under: Uncategorized

Ja, i dag har vi trent Zuki og jeg 🙂 🙂 Å, så kjekkt endelig å kunne trene igjen!! Herlighet som jeg har savnet det 🙂
Men hvor seriøs blir treningen etter så lang tid uten? Ikke særlig seriøs, men veldig veldig positiv likevel !
Underlaget var glatt, så fri ved foten burde definitivt vært filmet haha – men vi skal i allefall ha for innsatsen 🙂
Trente litt på bevegelses -systemet i avstand, så riktig bra ut, men vi MÅ ha kjappere momenter. Videre så trente vi på stå/sitt/dekk. Sitt og dekk var kjappe, men må hjelpe henne litt på ståkomando, hun har lett for å tenke sitt. Kryp trente vi også, den var overraskende bra faktisk, sånn i forhold til hvor lite forståelse hun egentlig har for den øvelsen liksom.

Etterpå gikk hundene og jeg på en times tur med Sigve, Topsy og Aiko.

Alt i alt en kjempedag! Jeg er støl i skuldrene etter drakamp og lek med Zuki, og det er altfor lenge siden sist. Hipp hurra for gangsperr i skuldermuskulaturen 😀

10 kommentarer so far
Legg igjen en kommentar

Gott nytt år! Skönt att höra att allt är bra mer Zuki. Många kramar till er från oss. Albert och Maria

Kommentar av maria och albert

Kan tenke meg det er kjekt å endelig kunne trene igjen! Gleder meg til mange treningsblogger fremover. 😉

Kommentar av Carina

Hei Siwi!
Godt nytt år til deg!
Håper det står bra til med deg og hundene.
Fin blogg du har forresten. Ser frem til å lese videre!
🙂
Hilsen Vilde Fagerland (gikk dressurkurs hos dere sammen med min firbente «Hitler», og jobbet 1 arbeidsuke hos dere)

Kommentar av Vilde Fagerland

Hej Siwi!! Hoppas allt är bra med er. Jag har skaffat lösenord till min nya blogg. Hör med Torhild för hon har fått koderna, så du också får dem. Och Marthe med! Kram kram

Kommentar av maria och albert

Takk, det gr bra – hper det samme hos dere 🙂 Skal f lsenord av Marthe jeg.

Zuki hilser Albert.

Kommentar av belgerne

Så kjekt at dere endelig har fått trent igjen 😀

Kommentar av labbis

Blææææh…du må oppdatere bloggen oftere, jente 😛

Kommentar av Emilie

Er det noe i liv i dere? 😛

Kommentar av Carina

Grattis syrran på 3års dagen. Kram från Albert med flock

Kommentar av maria

Gratulerer med dagen, Zuki! 😀

Kommentar av Carina




Legg igjen en kommentar

